بنا به دعوت شورای انجمنهای علمی ایران، دومین جلسه کارگروه شورا با مدیریت جنابان آقایان دکتر بهزاد قره یاضی، عضو محترم هیأت مدیره شورای انجمنهای علمی ایران، و دکتر پرتوی، بازرس محترم شورای انجمنهای علمی ایران و حضور تعدادی از نمایندگان پیشنهادی انجمن های علمی جهت همکاری در اجرای بند 5 تفاهم نامه با مضمون " استفاده از توانمندی اعضای انجمنهای علمی عضو شورا در مجامع انجمنهای علمی به نمایندگی از طرف کمیسیون "، مورخ 1398/09/12 در محل ساختمان شورا برگزار گردید.
شنبه, 16 آذر 1398 13:51
دومین جلسه کارگروه شورا و انجمن های علمی، مرتبط با بند 5 تفاهم نامه مشترک کمیسیون و شورای انجمن های علمی ایران مورخ 12 آذرماه 1398
RahimiLatest from Rahimi
- برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شورای انجمنهای علمی ایران در تاریخ 1405/03/30
- مجمع عمومی عادی سالیانه شورای انجمنهای علمی ایران، در تاریخ 30 خردادماه 1405 در محل دانشگاه خاتم به دلیل به حد نصاب نرسیدن، برگزار نگردید.
- سومین تفاهم نامه فیمابین شورای انجمنهای علمی ایران و کمیسیون انجمنهای علمی ایران
- تمدید تفاهم نامه فیمابین شورای انجمنهای علمی ایران و کمیسیون انجمنهای علمی ایران - بهمن ماه 1399
- جمع آوری نظر و پیشنهاد انجمن های علمی در خصوص برقراری اینترنت

